Täällä oon huomannu muutamia hassuja asioita ihmisissä ja tavoissa. Tässä lueteltuna muutamia.
- Autoilijat on todella kohteliaita jalankulkijoita kohtaan: jos huomataan, ett oot lähestymässä viiden metrin päässä suojatietä, niin autoilijat hiljentää. Edelleen olen kuitenkin todella varovainen ennen kuin uskallan ylittää tien - haluan olla varma että se auto vamasti pysähtyy. :D
- Täällähän saa polttaa savukkeita ravintoloissa. Ei ole ollut ikävä tätä. :D
- Ravintoloissa, kahviloissa JA baareissa/pubeissa on pöytiin tarjoilu. Ainakin Kremsissä siis. Olen edelleen välillä hämmentynyt tästä ja kävelen vain tiskille tilaamaan - mikä on myös ihan fine. :D
- En ole löytänyt elmukelmua. Toisaalta helpotus, mutta huomaa että on sekin näköjään välttämättömyys omassa keittiössä. Nyt mennään vain foliolla. :D
- Jopa tuntemattomat saattavat tervehtiä kadulla: "Grüß Gott!"
- Polkupyöräilijät ajelee tyytyväisenä autoilijoiden seassa - ja näyttää oikeasti toimivan
- Täällä on ihan pirusti potkulautoja! Ei vaan nuorisolla vaan ihan kaikenikäisillä. :D
- Koirat on tervetulleita niin ravintoiloihin kuin kauppoihinki. :)
Pari random kuvaa tähän. :D
![]() |
| Krems ja Tonava kuvattuna läheiseltä kukkulalta. |
![]() |
| Harmi kun on vain kaksi kattoikkunaa - seuraisin näitä auringonlaskuja mielelläni enemmänkin. :) |
![]() |
| En voinut vastustaa tuota mukia - pakkohan se oli ostaa. :D |
Voi olla, että tuun lisäämään tänne vielä muutamia havaintoja jahka aika kuluu.
-Tanja


