Kremsistä löydät kaiken tarpeellisen. On monta erilaista ruokakauppaa niin isoa kuin pientä. Vaatekauppoja, pari elokuvateatteria, todella paljon ravintoloita ja erilaisia kahviloita, pubeja ja baareja. Junalla pääsee todella nopeasti isompiin kaupunkeihin - Wieniin menee tunti ja hintaa ÖBBn (vähän kuin VR, mutta täällä on myös muita) alennuslippusella tulee alle 9 euroa. Ei siis ollenkaan paha.
Käytiin muutama viikko sitten seikkailemassa tuolla kukkuloilla ja oi, mitkä maisemat sieltä on. Kahtena päivänä peräkkäin tuli käveltyä ylös ja alas tuolla kolmantena päivänä kyllä tuntui jaloissa. :D
Tässä kuvia siis vähän Kremsistä ja ympäristöstä.
Tämä viikko onkin ollut jo kovin syksyinen. Vettä on satanut tai on muuten vain ollut kovin usvaista ja pilvistä. Mutta ei haittaa tunnelmaa. Pientä koti-ikävää tulee podettua hetkittäin, mutta ei mitään suurtaa hätää ole.
Ihanaa viikkoa kaikille!
-Tanja








